WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Sunday, January 17, 2010

Atas Pagar =.='

Assalamualaikum and Hello readers (^^,')

Rasanya agak lama menyepikan diri. Eceh padahal baru 4 hari tak post entri baru. Sebenarnya terlalu banyak cerita yang hendak dikongsi. Cuma masa sangat mencemburui beta menge-Post entri baru. Apa yang hendak aku story pd entri kali ini mungkin akan membuatkan aku menangis. Oke, pada hari Jumaat lepas, after balik sekolah aku terus banting badan atas sofa. Bila dah pukul 3 lebih aku bangun sebab adik adik aku tu dok memekak. Aku pun naiklah atas. 

Bila aku check fon aku, aku terperanjat banyak betol miss call. Then aku ignore jela, aku pergi mandi. After keluar bilik air je, Aida call. Die bagi tau tawaran SBP dah keluar. She ask me whether i've check mine or not then she told me that Faizul got offer to further study at SAMURA. Dengan pantasnya selepas itu, tanpa memakai baju aku pun suruh anis check. Macam korang taw aku kan tak mengharap dapat SBP. Sebab ape, korang yang baca entri before this mesti cnfirm tahu. Sapa yang teringin nak tahu kenapa aku tak berharap sila rujuk entri sebelum ini.

Then bila dh masuk web MOE, kita pun check lahh. Masukkan num giliran. Bila dh tekan enter, tiba tiba keluar niii


OMG! Nina dapat SAMURA. Rasa macam tak percaya. Terus rasa nak melalak. First thing in my mind, i was really sad because i've to leave my fellow bestfriends and of  course Paan. Aku takot gilee nk bgtau dorang. Bila syafiq call aku then bertanya whether aku dpt ke tak, terus aku nangis. Aku tk boleh nak tahan. Sedih gila taw tk. Then ade jugak rasa guilty sebab Aina tk dpt. Aku tahu mesti Aina sedih sangat. Lebih lagi bila deskmate die dapat. I know her situation. Im guilty and I also felt this is unfair fr me. I should be happy, but I cant. Aku tahu ramai orang sedih bila aku cakap nak pindah dari Tasek. Honestly, aku terlalu sedih dan terlampau sayang kt Tasek. But i've to. This is fr my own good.


Sumpah rasa guilty gila. Sedih nak bgtau kawan kawan and teachers. Grr. Friday night rituh manage bagi tau balqies and paan. Seperti apa yang aku jangka, im crying. Balqies too, even just through texting. Suddenly both of them tkde mood je. The next day, Nina call Paan, die cakap, he's quite upset and cant stop thinking of me. So do I. I keep thinking of him, and I always ask myself Is he going to have someone else when im not in front of him anymore. Sedih gilaaaaa. Belum bagi tau maisarah lagi, die sure sedihh. 


I do love you all people. Seriously. When im not here anymore please dont ever forget me. Im gonna miss all of you badly. Pray fr my happiness people.

1 comment:

Anis S. said...

COngratulations dear. Just like Aca. So clever :)