WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Friday, October 2, 2009

woahh, saya sayang awak doee (n.n)

Tinggal berapa hari lagi nak PMR. Aku sempat lagi feeling feeling. Tapelah, di saat saat genting seperti ni, kita tak boleh tension tension, pressure pressure. Chill jee. Semalam, suppose ad solat hajat perdana. Tapi aku tak pegi atas sebab sebab tertentu. Pada malam sebelumnya aku memang sakit hati gilaa sebab tak dapat pergi. Sampai aku nk buat latihan pun tak tenteram. huh.

Tapi nasib baik, saya ada buah hati dan jantung hati saya. Dorang buat saya chill balikk. Hee. Terima kasih anda berdua. Sesungguhnya kamu berdua sememangnya yang terhebat. Jantung hati buat saya tak berhenti tersengih sengih macam kerang busuk. Saya happy gilee. Sampai nak tido pun saya dok tersengih lagi. Saya tak pernah rasa sebahagia itu sejak sekian lama. Thanks taww awak. Saya sayang awak taw. Bua atyy punn, dan yang lain lain jugaa. hee.
 

1 comment:

pelangi said...

All the best ntuk PMR okea.
=)