WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Thursday, October 1, 2009

debaran kian terasa

Debaran kian terasa, bahang dan kehangatan PMR yang semakin hampir jelas memberi impak yang membuatkan aku ketakutan. Huh, saat ini PMR hanya tinggal 5 hari sahajaa. Waaa, cuaknyaaaaaaa. Takot tao tk. So far, agak ready cuma takut nak exam paper 2 sebab belum menyesuaikan diri menulis menggunakan ball pen. Selama ni aku menulis guna pen berdakwat basah. Adoii, mcam mana ni. hurmmmmm.

Sejarah and BM 1 pun agak takot. Macam tak confident jeee. Tapi takpelah, saya akan gunakan masa yang ada sebaik mungkin dan buat yang terbaik. Disini, saya mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf kepada semua rakan rakan andai pernah melukakan hati anda, saya minta maaf sangat sangat. * ceh dah macam ucapan hari raya la pulak. ngehh :P 

Doakan saya dapat menjawab peperiksaan dengan hati yang tenang, dan mendapat kejayaan yang cemerlang 8A yaww! Kepada, anda yang senasib dengan saya. Goodluck yawww! Wish you all the best. Sekali lagi, mintak maaf jika ada terkasar bahasa, termaki, tersakitkan hati, terpukul,  terjeling tak semena-mena dan lain lain. 0-0 okee :))

No comments: