WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Sunday, June 5, 2011

Besok balik? HEBAT

Assalamualaikum and Holla ^_^

Nothing much to say. Nak cerita pasal buku 'Tragedi Mahligai Taj Mahal' pun tak berkesempatan. Cuti ni, Alhamdulillah, asek makan tidur makan tidur je. HEHE. Dengan bangganya saya telah break my own rules, no maggi on exam year. Tapi sepanjang cuti ni dah makan tiga bungkus maggi. Hebatttt! Nak buat macam mana kan kan. Ibu cakap sekali sekala takpa. Dekat sekolah aku menahan je godaan, balik rumah tak boleh jadi.Kena makan jugak HEHE

Okayy, besok bersamaan Ahad 5 June, saya balik asrama. Ada sesiapa nak ikut? Atau nak mereplacekan tempat saya? Manalah tau teringin nak merasa duduk Sains Muar, boleh boleh pakej seminggu, harga RM94.50 je. Bayaran duit makan sahaja. Semua orang cuti dua minggu, Nina cuti seminggu. Lagi seminggu tu ada program akademik kat sekolah. Sepanjang hari, seawal 8 pagi sehingga 10:30 malam, pengisiaannya jika subjek Additional Mathematics sepanjang hari add math. Sampai muntah hijau. Hamba tak dapat imagine macam mana. Harap harap berada dalam keadaan tenang. Hihihi

Currentlykan, I wished tomorrow when I wake up from my sleep, I wish, my skin is no longer sensitive to insect bite and I will not suffering from allergic-ness. Im free to eat anything tht I want. Terseksa mak oiiii. Gatal taw takk. I cant stop scratching especially when my nails getting longer and at night when I sleep. Tolonglah. Walaupun kena gigit nyamuk sikit pun, nanti terus swelling. Tk tahan dah hidup macam ni. Before masuk Samura elok jee, ni mesti kes banyak sangat dosa. Balasan. HEHE. Takpe, sakit tu penghapus dosa kan kan. Sabar ya, Amalina Suraya. La tahzan ya Nina. 

Balik rumah banyak nyamuk, sebab kat rumah tingkap takde jenang, kat asrama tingkap ada jenang, nyamuk takleh masuk so tk gatal sangat. Haish, tulah. Allergic and sensitive skin ni heritage disease. Dah memang ada dalam genes saya. Nak buat macam mana. Nangis sampai kuar air mata darah pun tak berguna. Okaylah, nak tidur. Besok nak balikk. Doakan saya tak nangis taww. Selama saya form 5 dah banyak kali saya nangis bila ibu balik tinggalkan saya dekat asrama. Dekat sekolah pun saya selalu nangis, sebab saya stress. Balik ni kena bekal tissue banyak banyak sebab nak dapat result midyear. Cnfirm nangisssss.

Dah berhenti membebel Nina. Eh tadi kita orang nengok Nur Kasih dengan Kung Fu Panda, seronokkkk. Nur Kasih asik nangis je, dah lah today wa touching je an. Okaylah, keyboard off. I love youuuuuu. Take Care. Salam <3



PS : I aspire to be a doctor, so tht I can cure my sensitive skin problem by myself :P
       

No comments: