WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Wednesday, December 15, 2010

Haih, Nafsu

Astafirullahalazim, minta di jauhkan. Tiba tiba, pepagi buta ni nafsu untuk transform blog datang disebabkan beberapa defectness terhadap skin baru ni. Suddenly idea datang mencurah curah. Haih. Penat. Janganlah, homework belum siap ni. Pegi main jauh jauh nafsu, shuuhh shuhh. Jangan la goda aku. Aku ni goyah sungguh la. Sebenarnya sebenarnya saya jeles nengok belog orang cantik cantik. Andai saya ada masa seperti dahulu, andai saya tak terperangkap di SAMURA, sudah tentu jalur lebar tanpa batasan ni saya jelajahi dan terokai. So many things that I really want to have on my blog, but but I didnt have it yet. Tak achieve target lagi ni. Wei nina! Target belog buatpe, SPM sana. Dah jangan merepek lagi. Isk isk, pantang lepa, ada peluang je bukan main lagi dia bebel. HEE, maafkan saya ^^',

PS: Nah ini dia web yang berguna, http://www.physics4spm.com/ saya dah kaji kaji, ada beberapa pautan ke subject lain, rajin rajin lah teroka ya anak anak. Semoga kita sama sama, berjaya menggapai bintang di langit malam, dan menjadi matahari di siang hari, yang memberi jutaan rezeki kepada mahluk ciptaan Allah ==,

No comments: