WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Wednesday, October 28, 2009

Rabu yang best :)

Hari ni hari Rabu. Ade final match netball. HEE. Kiteorang lawan dengan AA1. Semua budak budak rapat. hee. Hari ni, padang licin. Aku madah tergelincir jepp. Bola pun licin, cikgu Mariah asiklah tiup whistle then melaungkan 'Double-play'Bola pun bertukar tangan. So far aku rasa aku perform la jugak. The others pun. Better than masa hari Isnin. Budak budak AA pun tak kurang hebat. Dia orang major, netballers yang main fer sekolah. 

Aku sekali lagi bermain position center. Main 10 minutes, 5 minutes, 10 minutes. Aku berlari macam nak rak. Penat kau tahuu. Tinggal half minute aku sempat cakap dengan cikgu nak tukar. Aku tak tahan, dada dah sakit. Tak bole lari. Biarkan je Nurul center AA berlari dengan girang HAHA. Malas nak guard. Tapi yang paling membanggakan, dalam masa half minute kita sempat sumbat one goal. Menjadikan score 8 berbalas 5. Yeayy, kite menang. HEE.  

After habis game, kiteorang salam. Takpe dorang pun cukup hebat kelebihan kami sebab ada Cik Maisarah. Walaupon ketot shoot power beb! hee. Mintak maaf kepada Cik Nurul if tertolak ke terlanggar or etc ye. Dan kepada lain lain jugaaa. Dah salam, pegi SPBT. Lama sikit, dah cool down. Keluar nengok jantung hati plak main. Dorang pun pi final gak. Then menang jugakk. Yeayy, lagi sekali. Bf I yang sorang ni mang power aa men bola. Salute sikit sama die. Sportsman la katakan. HAHA :P

After recess, pergi main congkak. Dah lama aku tinggalkan benda ni. Last sekali main masa kecik kat rumah Tok Mah. Since dah tak tidur sana, tak main lagi dahh. Dah tak power. Pertandingan congkak ni anjuran panitia Sejarah. Aku frst round dah kalah dengan Kyria. Awl awl rumah aku yang penuh guli dh kena bom. Die mang power men congkak. If nak tau die lah yang menang congkak tuu. HAHA


Dah habis game, kiteorang melepak aa. Mule mule, Aina main dengan Balqies. Bego asyik la sycho si Aina jee. Then pasuh bego main dengan paan lak. Bego menang. After that Nina pulak main dengan Paan encik pencuri hati sayaa. Awal awal die dah mengutuk aku tak pandai kira. Serabai! Memang aku tak pandai kira kot. Sebab main dengan die aku pun kalah lagi. Awl awal, aku bom rumah die. Then die bom rumah aku, terkedu dibuatnya. HAHA. tapi best gile. gelak gelak sama sama. Seronok melampau. HAHA :)



Hee, the moment that I'll never forget :)
I love Youuuu :]]


No comments: