WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Tuesday, October 27, 2009

Menziarah Teknik Perdagangan :p

Selasa 27 Oct. Pergi sekolah. Hari ni punye activity melawat SMT Perdagangan. Budak budak laki KRK2, KRK3 ngan AA2 pergi ziarah SMT Tanjung Puteri. Dorang pergi naik bus. Kiteorang pergi naik kenderaan number sebelas. Kenderaan number sebelas itu adalah Kedua kedua kaki saya. Kiri dan kanan yang berjalan dan membawa kami ke Teknik Perd. Cg Adzuan kata ini adalah undangan daripada sekolah tersebut.

At first, ingat pergi sana macam pergi teknik Jb jugak. I thought sekolah kita jee, rupa rupanya ada banyak jugak sekolah. Ada sekolah Uda, SDARY, Kempas ngn Sri Rahmat. Sampai je, Maisarah start la jejak kasih die. Ad kawan kawan die. Aku just dapat jumpe Izyan dengan Ashiqah je. Budak sekolah lama. Budak budak SDARY tkde, Sri Rahmat Ashiqah kata dorang tak datang. Rugi betol. Kalu tak mesti aku pun buat drama jugak kat situ.

Bile start taklimat, memula dengar. Lama lama, aku perasan taklimat tu sebijik macam kat teknik JB. Aku pun start aa bukak novel Andai Itu Takdirnya yang tak habis baca tuu. Sungguh bosan. Aku toleh belakang, kanak kanak tasek dah buat hal sendiri. Ada sempat tidur lagi. Taklimat dia berkaitan dengan course yang nak di amik. Course tersebut lebih kepada Vokasional iaitu Sastera. Sememangnya aku nak amik Science. heee

Bila dah habis taklimat, aku pun rasa tak sabau nak balik. Cuaca kat luar dah mendung semacam. Aku sekali lagi merengek mintak balik. Cikgu kat depan tu tanak berhenti bercakap even dh habis taklimat. Nasib baik cikgu Adzuan pegi cakap dgn cikgu lagi satu tu nak balik. Then kiteorang semua keluar. Bila keluar je, hujan mula turun. Aku memang hot betol. Dari awal aku dah ajak balik, nengok dah hujan! Geram.

Nak redah, cikgu tak bagi. So tunggu lah kejap. But at the end kiteorang redah jugak bile nak balik sekolah. Entah hape hape je kan. Yang penting hari Selasa kat sekolah sangat lah membosankan.

No comments: