WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Thursday, October 22, 2009

Happy Happy Happy ^^,

Hari ini hari Khamis. Hari yang agak bestlah kot. heee. As usual, bangun pagi pergi sekolah. Sampai sekolah lepak SPBT. Pembetulan, bukan lepak. Kami menjalankan tugas oke. Hari ini aje, kami dah pergi jumpa budak budak yang tak pulang text book. Then kami juga telah me-List down kan nama nama mereka yang tidak mengembalikan buku, serta tidak membayar duit sampul.

Kemudian list tersebut telah dicetak sebanyak Lapan salinan dan ditampal merata-rata tempat di sekitar SMK Tasek Utara. At first, masa buat tu agak seronok jugak. Tapi later on macam serba salah. Tapi apa kan daya, ini sajelah jalan yang kami kira paling mudah untuk memaksa anda anda untuk memulangkan buku. Maaf jika perkara ini memalukan anda. Lepas je siap kerja kerja menampal, aku pun masuk kelas. 

Kat kelas, ada aktiviti tulisan khat, tulis tamil dengan mandarin. Aku choose mandarin. Sebab senang. Aku tarik kerusi duduk depan jantung hati then die amikkan kertas suruh aku buat. Bagus betol. Dilayan macam tuan puteri HAHA. Saya sayang awk tauu! Sape nak nengok hasil kerja nina? Cepat angkat tangan! Nah nengok niiiii


 Tak cantik mana pun, tapi boleh tahan laa :D hee

After siap, pegi makan kat kantin. Then balik kelas. Bila balik kelas, adelah satu kejadian yang terjadi. Tapi aku malas nak cerita sebab ni entri yang membawa mood happy. heee. Lepas sekolah, kita pakat ramai ramai nak pi rumah Syafiq Azhar. Dia buat makan makan sikit. Kiteorang makan nasik ayam. Sedap sedap. Tapi yang buat best, sebab ade jantung hati sayaa. HAHA. Tapi if ade Bal, Aina ngn Maisarah maybe lagi best kot.


Masa kat rumah Syafiq, aku lepak dengan jantung hati jee. Dorang semua pegi main game bola kat bilik Syafiq. Ingat nak join jugak, tapi disebabkan terlalu ramai kat bilik tu dan panas, so aku malas laa. Pergi nengok tv sama sama dengan my Mr Right ag best. HAHA. Masa tengah nengok tv tuu, suddenly si Faizul cakap nak amik gambar kiteorang berdua. Aku pelik nape dia tak menolak. Aku layan jelaa :P


Mula mula, Faizul pasuh Zie pulak. Muka dah naik merah menahan malu. Kiteorang dah jadi macam artist for a while. Kejap camera sana, pasuhh camera sini. Then Syafiq pun start nak mengusik both of us. Aku bertambah tambah la bengang. HEE. Bila dah nak pukul 4, Wani ajak balik. Sebab dia janji dengan mak dia nak balik pukul 4. Aku tumpang mak dia, so follow jelaa. 

Tapi before nak balik, masa aku pakai kasut. Aku cakap dengan jantung hati nak amik gmbar. Tapi nak gune camera aku. Sebab, rasa rasa gmba yang diaorang amik tadi tuu tk bape nak cun. HEHE. Then, kiteorang pun mintak la tolong Furqan. Mula mula ingat nak amik satu camera, but again banyak pulak camera yang keluar. Bengang lagiii. Maluu tauu tk. Blushing blushing :P Thanks to Furqan sebab sekali snap je, gambar tu cantik. Cuma kene touch up sikit jaaaa. hee. Untuk pertama kali dalam tahun 2009, saya menyiarkan gambar both of us. heeee



Muka agak serabut. Baru balik sekolah daaa :p



Zie, Emon, Amira, Nina


3 comments:

nadcydot said...

wow, kowang berdua sgt suwit.
tp ur MR.Right tinggi lorh. hehe.

happy always taw. :)

Nina Sue said...

hee, thnks dearr. ouhh aah aah, die sangat tinggi hee :D

nadzmienasir said...

congrates :)