WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Friday, August 28, 2009

Seminggu punya cerita (n.n)

Seminggu cuti ni, aku takde kemana pun. Duduk rumah makan, tido online jee. Belajar tak jugak. ish ish apela Amalina ni. Herm, almost everyday aku online sampai lewat malam. Dah pukul 2 baru aku tido. hee. Mak aku selalu bising, online sampai malam malam bole cuba kalau belajar. Adoii, ibu ni sekali sekala laa. Kan baru lepas trial. Chill bebeh chill. Nanti naik sekolah nina belajar la. HEHE. *melawan melawan :P

Hari ni dah hari Jumaat. Lagi
empat hari nak sekolah. GAHHH! Malasnya malasnya. Tanak pegi sekola tanak pegi sekola. Tanak nengok result trial. Takot! Takot tak capai target, nanti nangis tak berirama nanti. Hari tu kan, lepas aku check jawapan BM paper 1 kat tuition aku takut gila taw. Science pun aku takot dapat B. Sampai bawak tido beb. Aku mimpi aku dapat 6A je. Bm dengan Science dapat B, sedih. Then ada kawan aku tu, dulu mid year bawah aku tiba tiba dia dapat 7. Waa, melalak meraung meraung macam mati mak dalam mimpi HAHA. sadis betol. tersiksa jiwa aku tao

Then aku baru teringat homework aku yang menggunung tu tak siap lagi. Astafirullahalazim! Amalina kenapa kau malas sangat ni. Rajin sikit bole tak. Salah salah rajin banyakk macam
Aina ;) everyday aku confirm dia menghadap buku. Jealous gua! HAHA. memang patutlah result dia gempak an. Tak macam aku, study last minute result pun cincaii Hehe. Tapi aku still nak result gempak. Nanti aku nak suruh mak aku amik handphone aku laa. Handphone tu la punya pasal, asal malam time mood gua nak study je mesti bunyik bunyik. Kacau daun je. Jealous la tu aku tanak layan dia. HAHA. *merepek merepek

Tapi tak nak la bagi ibu handphone, nanti tak dapat message bua aty dengan Dia. tink tink :P HAHA. miang betol. Untuk kebaikan pun tk nak. Apelah nina ni. Ala, tapi sekarang aku dah jarang men message la. Masa masa tertentu dan orang tertentu sahaja di layan. hehe. Perasan kau market sangat je :P Dah la malas nak tulis lagi. Penat taw. Hari ni aku dah la ponteng tarawikh. Cakap dengan ibu sakit kepala konon, padahal nak online. HAHA. eahh, manade aku memang sakit kepala la. Semalam tido pukul 3 la punya pasal. grr.

No comments: