WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Saturday, August 29, 2009

Force. GRR

Grr. Aku tak suka betol taw kena paksa paksa ni. Tolong la jangan memaksa. Kalau ye pun nak suruh aku belajar ke ape cakap la baik baik. Then tak perlu ok nak cakap banyak kali. Telinga aku ni belum pekak lagi. Dalam hidup aku ni, satu tu lah aku memang tak boleh kena paksa. Tension gua dibuatnya. If I want to do i will do it ok. No need to force me. Dengan ikhlas juga aku akan buat. tak payah paksa. Hesh! Geram tao. Kalau satu mulut je membebel tak apa. Ni ada jugak yang nak interframe. Weh, mind your own business oke. Aku tak sibuk pasal kau, Kau jangan nak masuk campur hal aku boleh. Penyibukk! FISH FISH! Orang kan baru habis exam last week, chill la dulu. Seronok kejap. Cakap aku tak belajar, yang aku ni terperap dalam bilik, dah lama tak online tak bukak tv tu aku buat ape, meronggeng? Kan aku belajar tu. Kau ape tau? Banyak bunyik plak. GRR.

No comments: