WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Friday, December 10, 2010

Awak, SH ^^'

Dear Awak,


Awak taw tak saya sayang awak sorang je,
Awak janji jangan tinggalkan saya okay,  Janji taw?
Awak taw tak, if saya marah awak kan mesti saya rasa nak nangis,
Saya takut sangat bila gaduh dengan awak,
Saya takut saya hilang awak,
Saya tak dapat imagine if awak takde,
Dengan sapa saya nak cerita pasal hari hari saya,
Sapa nak buat saya gelak gelak lagi,
Saya mintak maaf taw if saya buat salah dengan awak,
Saya sayang awak. Ye awak sorang jee.
Saya tanak orang lain dalam hidup saya.
Awak, janji eh belajar rajin rajin, 
Kan next year awak nak SPM, saya pun
If awak tak taw nanti kita belajar sama sama okay,
Saya tak nak berjaya sorang sorang
Saya nak share happiness dengan awak.  
Saya sayang awak taw, sangat sangat <3


Ninaa <3


PS: It's fr you Farhan. Sorry fr everything. I love you, please be mine, eternity.

No comments: