WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Sunday, March 14, 2010

Entri tanpa Title

Haish, sebenarnya entri ni dipost nak melepaskan keluhan semata mata. Entahlah eh, masa kat sekolah aku nak sangat balik rumah. Expect dapat happy happy kat rumah without any stress or pressure. Dapat happy happy dengan manusia manusia yang aku rapat plus sayang. But then selama tiga hari aku balik nie aku belum nak rasa happy pun.

Duduk rumah ada je manusia nak carik pasal dengan aku. Dah carik pasal pasuh start nak bebaik konon tak buat salah. Without any shame. Selamba guna harta benda aku. Aku malas nak gadoh diam je. Kecik hati kot dengan manusia dekat dalam rumah ni, sampai terkeluar perkataan bosan duduk rumah. Seolah olah duduk asrama jauh lagi best. Manusia dalam rumah ni suka suki je nak moody moody, pasuh effect pada orang lain pasuh lepaskan kat orang lain. Ingat aku takde perasaan gaknya. 

Itu cerita family, friends lain pulak cerita. I mean my bestfriends. Ada certain dia memang tegur nina cuma nina je layan tak berapa elok. Im not in mood. That's my mistakes, I admit and Im really sorry. Tapi adelah yang lain lain text bila perlu je. Janji dulu tinggal janji je kot. Everyday aku tunggu dorang online tapi batang hidung pun tak nampak. Nak contact lagi lahh. Harap aku je kot dok contact dia. Sedih bukan. Tiba tiba rasa dah bosan hidup. Tapi nak mati amal ibadah belum jamin masuk syurga. Kenapa life aku tak sehappy dulu.Huhhhh.

Im tired and Im sick of all this things. Im crying and hoping that people will understand wht I act feel and want. Sometimes Im willing to sacrifice something just to make other people happy, just to avoid any argument so that all of us happy. But there's no one appreciated wht i did.

No comments: