WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Saturday, December 19, 2009

Things that I do when stuck in Boredom Zone

Heee, title macam best je kan. But i dont know whether best ke tak.  I love writing and I love to talk talk and talk. Yeahhh, I also love to talk nonsense but tak selalu laa. Because I hate someone yang cakap ntah ape merapu tp kadang I gelak jgk bile denga or baca. HAHA. Hari ni macam biasa duduk rumah even ibu dengan ayah tk keje. Memang bosann. Ouh yaa, Happy Maalhijrah HAHA. Semoga tahun ini lebih baik dri sebelumnya dn dberkati Allah hendaknya.


Okee balik pada cerita asal, hrini bangun pagi then terus online smpi 1 lebih baru mandi and makan, itu pun sebab tertipu dengan my mum yang kononnya nk pegi jalan but act she didnt. Hehe. Aftr semua orang dh conquer com aku pun masok bilik and start laa menonton movie movie yg dh lama beli tp tk negok. First first, nengok cerita The Ugly Truth. Herm best la jugakkkk. Nina suke the guy yang jd collin tuu. Handsome beb! HAHA. Malas nk brief korang cte ni pasal ape, but absolutely la Romance. Nk tw nengok sendri HAHA.





After nengok cite ni kite sambung nengok Bride Wars. Cerita lme yang memang nk sgt negok tp tergendala akibat PMR tuuu. Finally nengok jugakk. Herm, best la jugakk. Pasal bestfriend then kawin kawin ni aku sukaa HAHA. Biasa laaa perempuan. Bak mehh gtau sikit prmpuan mana yg tk ske cerita kawin kawin ni? HAHA ke aku yang terlebih gatai. Eden pun tataw laa. Tp nina salu ngn balqies cte psl wedding segala ni, berangan tk sudah HAHA



Dah habis cerita kita pon cerita aku pegi amik lagi satu dvd Over my dead body tp belum habis nengok. Ibu kata best. Tp nanti lahh nengok. Pasuhh akibat boring sangat. Aku pun capai cardigan kuning yg lagi menyerlah dengan shawl pasuhh pakai. Ouhh yeahhh, buat apalagii, kita amik gamba laa. Mengenangkan aku dh lama jgk tp upload gmba baru kn.
Nahhh nengokk niiii 

Without any makeup. Just lil edit HEE. My amoi look Ghaha

Haha, show off my gigi rabbit. So wht if gigi rabbit drpd tkda gigi mcm mna? HAHA. Mummy, I wnt to wear braces please! 

Focus on my lips. Im lovin it! At frst nk letak this as default kt MS, but then Abong tegor asl letak this so terbatal niat den :)



HAHA, i know i tk comel if act cmuhh. But ini lah akibat kebosanan yang melanda. L for LOSER



Haha, Justin Bieber buat peace tebalik. Ninaa? I also dnt why im doing tht :P But I guess its cutee HAHA perasaan

Dah habis dahhh. Malas aku nk upload lgii. Haa ni lahh bnda yang aku salu buatt.

HEE, brush up my photography skills. Well I guess I dont need DSLR, my Sony hve a great quality also wht :P



Heee, Teddy kecik temann tidooo :P
















Okayy that's all. Dh habis dahh. If you all perasan most of my photo I gne effect cinema mode. Well I sukee laaa. Nmpk menonjol sikit HEE. Okayyy laa penat dh. Anything comment or suggestion about photography ni comment jela oke. Im new comer and need lot of guide to make it better. Keyboard off here. Adios


PS: Nadoo, Nina in love plak nan word boredom zone tuu. Credit yaww! :]]

1 comment:

aina syaqilah said...

Well I guess I dont need DSLR, my Sony hve a great quality also wht :P

are you sure ? HAHA