WELCOME TO MY BLOG
Why is it THE VOCIFEROUS-FILLE?

Vociferous is an adjective which can be defined as an expressing opinions or feelings in loud and confident way

Fille is actually a French word mean a girl.

I take this blog as a medium for me to share my opinions or knowledge with other people. Feel free to read and have a blast! ;)

Monday, October 26, 2009

Pasca PMR :)

After PMR habis, banyak gila activity kat sekolah. Cuma antara best atau tidak je. Biasa kalu tak syok aku apa lagi angkat kaki masuk bilik SPBT jelahh. Tu je paling best. Duduk sana melepak ag seronok. Hari ni Isnin, ad netball. Aina, Izyan serta Cik Sahera Balqies tak datang sekolah. Aku dengan Mai je mencatat record kehadiran full after PMR tanpa sehari pun ponteng. 

Aku tak ponteng, pasal aku tak tau duduk rumah nak buat ape. So baik pegi sekolah. Jupe kawan jupe jntg hati chill chill kan diri daripada membatukan diri kat rumah. Hari ni, main netball. Sejak sekian lama aku tak berlari, tak bersukan, tak menyentuh bola dan akhirnya pada 26 Oct aku buat semua benda benda tersebut

Kiteorang gabung dengan Budak budak PM1 sebab manusia manusia yang seharusnya bermain tak tunjuk batang hidung. Means diaorang tak datang, oke. Aku mengambil posisi sebagai center. Sewaktu aku main netball mase standard 6 aku main position Goal Attack(GA). Tapi bila naik secondary dh taleh men position tu sebab tk power shoot ag. Lagipun kite ad orang berpengalaman yang sememangnya main postion tu Cik Maisarah kita.

Kiteorang main first game. Lawan PM3. Main 7 minit 3 minit reaht smbg 7 minit lagi. Sebab dah lama tak main, masa game tu slow tak bape lincah. Cepat pancit. Tak cukup stamina HAHA. But finally kita menang jugak even aku rase referee masa tu agak berat sebelah. Tapi tak apalah.  After game, aku sakit dada. Quite difficult to breath. Tapi aku relax jeaa. Cool down balik. Nngok budak budak AA plak main.

Masa tu jantung hati saya tengah main bola. Suka lah die dapat main bola tu. After recess pegi dewan. Kiteorang lepak ngn bebudak AA. Gang FFC. Dia orang gila baik wehh. Betol. Baru nk start activity, ckg Aimi panggil dorang so aku pun join sekali laa. Dah terlanjur kat bilik jahit aku pun belajar jahit manik. Yeayyy, dah pandai jahit. After this, siap la baju baju kurung semua aku jahit. heeeee. Thats all for now. Adios 

No comments: